Thursday, September 2, 2010

Kepulangan ku Dr kem..

Assalamualikum..
hehe..
ary ni aku nk cerita tntng kem ibadah yg aku pergi..
pd mula yer pergi tujuan untuk berubah..

sampai disana mmg best..
nik pgg seekor Utong(kera)..lalu utong itu mengigit pas ijau dia..
nik dah gelabah sbb utong uh xnk lepaskan pas dia..haha cukop kelakar..
setelah itu kami pergi ke Dorm di mana penginapan kami utk bermlm..
pada ketika aku nk pegi mengambil kopiah dlm beg kaki aku tersadung, lalu terseliuh..
ary yg malang bgku..tambahan lg jam baru aku Rosak..hehe..
ptg uh ada Program xplorace..
xbest pon..
tp yg best balik naik TrEtar..haha nk terjatuh aku yg tgh pgg kuih berbuka time uh..

Pada mlm itu,
keseronokan semua hilang apabila kami di beri ceramah yg cukop menginsafkan..
terdapat pelbagai Video yg menginsafkan kami..
aku menangis teresak2 pabila ku kenang segala dosa2 aku di dunia ini..
kami bersalam dan memohon antara kami.
balik jer kt dorm time nk tido uh, aku xleh tido sbb Nik,azri,daus, diorg kareoke sampai pg..
pening aku..
 
pada sebelum Kami nk pulang ke shah alam..
kami berkesempatan beriadah di sungai dan juga kolam..
sempat kami beriadah.. n bergembira secara Ganas dgn nik..
hehe
awek aku cute org yer..
aq dan awek aku sempat mengambil photo utk kenangan kami di sana...
syg kamo Haslyna <333

No comments:

Post a Comment