Saturday, October 9, 2010

aku kehilangan dia buat kali Ke-3

Aku Kehilangan dia buat kali-3 kerana Apez . . .
dia menyangi  Apez lebih dari aku..
aku RAsa dikhianati apabila berpisah kerana Apez..
mgkin haslyna sudah jatoh cinta same apez kerana  Apez alwayz pujok dia bila haslyna lam masalah idop..
haslyna salah kan Aku bile AKu tiada masa tok melayan dirinya..
aku nk spm..bukan aku xnk layan  haslyna tp masa xmengizinkan..
aKu Tarauma sekira yer kapel dgn dia then putos balik..aku akan jadi trauma bile di clash buat kali ke-4..
so aku bg dia ruang tok belajar,bergaul,dan berkawan dgn mana2 lelaki yg dia mahu..
miski pon aku xleh menipu diri aku , yang aku mmg sayangkan dia seumor idop aku...


P/S: aku xkan dapat merasa masakan dari dia lg.. dan aku merindui masakan yer..

1 comment:

  1. jiwang ouh mamat neh
    adoi,has syg ko agy la doe
    dy ngn apez pon mne rapt sgt skrg
    dude,SPM duluu
    yeahyeah,ak tau ko sdyh --'
    **ta tau sgt pn

    alang2 kapel je la alek
    aman dunia ^^

    ReplyDelete