Wednesday, June 1, 2011

Ego is Binggo

nih bukan moto atau binggo pun .

emm .

nih lah kisah pasangan yang ego . Bagi seorang perempuan ? ape yang lagi penting ? BF atau BFF ?

aku bf dia ? dia GF aku , ape gune aku jd bF kalu aku xphm si GF nih ?

yang si BFF dia pulak xpaham bahasa . mmg nk kena . aku dah ckp xperlu nk menunjuk sangat la kan .

ntah la , teruk sngt ke kalu aku jd BF org ? kalu ye pun nk berkwn , tak kan last day aku keja dia x leh nk lepak nan aku walaupun sekejap ? aku asa mcm mmg ptot aku benti keja supaya x jumpa dia , x mara dia , x ganggu dia , ...

nk taw nape aku xbg dia berkwan ?

aku tkot dia akan Jd mcm BFF dia , yang masih contact nan eX-BF dia , aku xnak GF aku pun jd mcm dia .
WEI , tolong LA paham .

p/S : aku last keja mcm x dihargai , dulu dia berhenti pun aku still hargai dia , bwk dia g sunway beli en dia shawl , but , emm , ase mcm tunggul biler jumpa dia wat kali terakhir kat K4 .

No comments:

Post a Comment