Monday, July 25, 2011

: erk , Nk balik ke shah alam weh !

: erm , semenjak aku dok kat poli nih , macam2 ragam yang aku kenai , haha , erm , tp yang palim penin skrang ye lah , erk , MANA NAK DAPAT TICKET BALIK SHAH ALAM NIH! . haha .


xpa2 , erm , sabar je la , mesty ada ticket tok aku balik punya , bhaha , erk , minggu nih , mybe parents aku turun ke perlis , depa kata nk anta nikkon kat aku , erk , bia betol ? mcm xpercaya depa beli kan , erm , cian parents aku , aku janji aku try sebaik mgkin tok balas jasa depa , ayah , ibu , along arap balik raya nanti along nk salam kedua2 tapak tangan ibu dan ayah , erk , rindu pada mereka , harap2 dapat la aku balik berhari raya dengan mereka tahun nih . rindu kat cousin2 aku kt perak , depa lawa2 beb , haha .


: yang pernting aku nk balik , nk jumpa mak ayah , then bawak motor kesayangan aku bersiar2 , haha , 


P/S : mesty berhabuk motor aku sbb aku letak kat dlm rumah , haha , tumpang tidoq kat ruang tamu , sian mak aku , mesty penin tgk motor kat dalam rumah , haha

No comments:

Post a Comment