Wednesday, December 8, 2010

I got my hands in the Air sometimes

Hai you out there, mybe you have forgot me forever.
Apa-apa pon aku harap ko bahagia dgn dia. aku taw aku pernah buat silap dgn ko,
aku taw aku punca ko menangis, sbb aku ,ko xpena hepy,
tp aku yakin ko akan gembira sbb ko yg memilih tok meningalkan aku dgn janji-janji yg hanya diucap melalui hikmad pesanan ringkas (s.m.s).

pandai korang Act di depan mata aku,
pandai ko bermain kata pada ku yg ko ucapkan selamat berjaya lam S.P.M.
dan ko sendiri kata itu penting,
tp ko xtaw ape ag penting dalam aty aku selain ko seorang sahaja dlm idop aku.

now aku harap ko akan selalu gembira di sisi dia.
dan aku akan try usaha tok hidup tanpa kata-kata / janji-janji manis ko yg dulu pena tertulis didalam hati aku.

Act, hope ko dah dpt ape yg aku pulangkan barang-barang Birthday yg pena kau hadiahkan pd aku dulu pada ko. aku hanya menyimpan sekeping gambar kita berdua yg pernah kau liminate dulu. Once i see the picture, i will imagine u always beside me. <333

No comments:

Post a Comment