Saturday, December 25, 2010

Take care of my girlfriend - by BeasT

by BEaST. sedih biler tiap kali aku ulang2 lagu korea nih. ntah mengapa aku xleh lpekan ex aku nih.

sedih bile aku diperlakukan begini. Bahkan aku ditipu dgn yang aku anggap dia nih merupakan orang baik. Hal ini xseharus yer berlaku!

lam diam2 aku masih mencintai dia lagi, tp xmungkin aku diterima kembali, malah dia membenci diri aku sampai la ke hari ini,
aku taw aku bersalah, sepatot yer aku x seharus yer mencarut2 dekat dia pada hari nk berpisah.

yer aku taw aku xlayak tok bercerita pasal di kau di blog ini. Tapi aku mmg nk kau taw aku mmg betol2 CINTAKAN DIRI-mu.

Hidup aku bercelaru , aku dah xleh nk berpikiran waras. aku mgkin mampu tersenyum pada member aku,
tp dalam diam aku masih dalam kesedihan. dan bile aku g ke tempat yang pernah aku bersama dgn dia, aku bole ingat ketawa dan senyum mesra dia di saat makan bersama. aku teringat lagi kejadian di tasik di mana kami ketawa besar. event aku sangup keluar kan berapa2 saja duit tok gembirakan dia. aku xkaya, tp aku mencuba tok kayakan diri aku dengan ilmu.

KENAPA AKU CINTAKAN DIA LAGI?

sbb dia la tujuan aku tok hidup ag kat dunia nih.

UNTUK APA AKU TIDAK BOLE MELUPAKAN DIA?

sbb dia, aku masih berpegang pada janji-janji yang terpatri dan aku sentiasa tidak melupakan dia.

OWH GIRL CAN YOU SEE , I'M still LOVING YOU!

BeaST - pls say no no no! ="(  i'm in bad mood averyday!

No comments:

Post a Comment