Monday, December 13, 2010

MERDEKA!!!!

hahaha.
hari ramai giler macha-macha spm dok conteng baju.haha

yg aku nk tergelak, mase amik seni td ramai yg buat ikan laga. tp yg xbesh yer kalu lukis cantik-cantik xperla.. nih x.lukis mcm ikan kering kena jemur. hahaha.

siap dengan pelbagai saiz berus colour diaorg bawk. haha.

P/s : azri ko patot pinjam la beros dengan bdk india sebelah aku td. sian aku xde berus kecik tok touch up balik. haha.

sian yer nan cikgu seni td.dia leh wat mke sedih dia td sbb ramai keluar awal. aku nk try dok situ, tp mls la nk tggu sampai diowg abis peksa.

yg besh yer td, aku nampak si-dia kat taman tadi. ngeee. <3
tp yang pelik nape aku ngelak ek teros naik tangga rumah tok ngelak dari bertembung.
pelik2? aizat nape ko nih? pelik tol.

No comments:

Post a Comment